❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 15 decembrie 2016

Tu ești medicamentul care mă ține în viață de boală incurabilă care ești tot tu.


 Greu îmi este fără tine
 Vreau că tu să știi
 Eu la tine mă gândesc
 În fiecare zi!
 Și nu știu ce să mai fac
 Că tu să-mi fii alături
 Eu să pot să te iubesc!
 Să te strâng în brațe.
 Când va veni?ziua aceea
 Eu singur mă întreb
 Să scap de singurătate
 Și al meu blestem.
 Trist să nu mai fiu
 Și să pot zâmbi
 Alături de tine
 Fericit voi fi.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: