❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 11 decembrie 2016

Și te voi săruta pentru fiecare zi în care nu am putut să o fac


N-am să trădez ce simt
m-aș trăda pe mine
și mai mult ca oricând
am nevoie de tine.

Căci pustie mi-e lumea
să nu-ți simt ocrotirea
și atât de mult tânjesc, în brațele tale să mă tezesc
încât îmi uit menirea.


Să stau, vreau, icoană sfântă
cu zorile pe tâmplă
să-ți fiu cerul sălbatec
din privirea blândă

Și te voi săruta în fiecare zi
pentru care n-am putut s-o fac
fiindcă ne desparte distanța
și soarta de fiecare dată

💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: