❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 10 decembrie 2016

Oamenii puternici se ceartă, se supără,DAR RĂMÂN ÎMPREUNĂ!


Eu cel puțin, mă avânt în neant
c-așa mi-e firea
văzduhul să-l cutreier cu iubirea
mi-e menirea

Tu dacă mă iei așa
oftând pătrat, zâmbind amar,
cânt iute...când tandră
mă ai hotar la cesul greu.

Eu cu tot cu stropii de tină
dacă privesc în ochii tăi
și te țin de mână,
poate să vină orice greu!

Îți recunosc, nu-mi dai motiv să plec
căci jumătate mi-ești
si n-am habar de rău
de sunt cu tine...și-mi covine!


💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: