❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 11 decembrie 2016

Nu sunt doar eu străjer al stâncii mele !

Va rămâne oare încă taină
ce-mi arde de-atâta timp sufletul crud,
va fi o roză aurită
ca un gând înflorit nud...
sau voi descoperi retrăgându-mă
că am un ocrotitor real
nu doar în gând?

Știu că vor trece toate,
cum și pănă acum au trecut
și suspinuri nenumărate în timp,
pieptul mi-au ridicat și coborât.

Privesc primăvara, florile cum înfloresc
iarna zăpezile cum troienesc 
și sufletu-mi tot mă întreabă:
eu puritatea unde o mai sădesc?

În mine, să știi
                                                       și-acum cresc țarmuri gri...
dintotdeauna am aparținut al incertitudinii ținut
numai dorința ta fierbinte
ținându-mă de tot să nu plec
pe meleguri de nerecunoscut💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: