❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 12 decembrie 2016

Îți trimit îngeri să te vegheze...


Eu îngerii îți trimit
 Spre seară
 Cu drag să,
 Te vegheze
 Că îmi ești tu
 Atât de dragă
 Tu înger de femeie.
 Și vreau să-ți fie bine
 Și liniștit să dormi
 Să mă visezi iubire
 Că mult te mai ador!
 Cu tine vreau alături
 Să dorm la pieptul tău
 Apoi eu să primesc
 Cu drag sărutul tău.
 Să nu mă dezlipesc de tine
 Orice s-ar întâmpla
 Mereu și pe vecie
 Te vreau în viața mea
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: