❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 18 decembrie 2016

Fericirea mea poartă numele tău."


Nu vreau iubito niciodată
 De tine eu să mă despart
 Eu sincer te iubesc pe tine
 Și vreau că viața mea
 Cu tine eu să o împart.
 Să fiu alături,eu de tine
 Atunci când tu ai nevoie
 Să te îngrijesc pe tine
 Cu drag și cu plăcere.
 Tu pentru mine ești
 O zâna rară
 Ce doar în povești
 Am întâlnit
 Și îți spun a mia oară
 Că te iubesc!
 Te voi iubi.
 La nesfârșit.
  ══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: