❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 5 decembrie 2016

Bunătate-definiția Suflet lângă suflet


Bunătate, în ultimul
colț de inimă

unde ești tu, am să
mă ascund

și n-am să mă mai
tem de întunericul

adus de ploi și vânt,
dat de pașii poțicniți
pe alt drum

în al vieții tunult.


Mă întorc să-ți
vorbesc

îmbrățișarea să-ți
cer

ca în al vieții drum
încurajare și iubire
încontinuare să
dăruiesc



Bunătate, fericire e
să spui

că pe lume nimeni nu-i
care privind în tine
nu găsește decât
bine



Ca înoglindă, ochii
îmi spun

multele lacrimi plânse
până acum

și tot ce ele ascund,
cuvintele ce încă nu
s-au spus

la tine, bunătate să
nu renunț m-au convins



Eu țin flacăra
aprinsă

ca și când abia m-aș
fi născut

sper doar ca umbra să
nu ardă

noul nostru început


Și din toate puterile
unui sărut,

pe buze dulce acrișor
am să port

lumii strigătul să-mi
spun

că urmez iubirea bună
întru-tot!!

💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: