❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 9 decembrie 2016

Acum s adun bogății oricâte...nu valorează nici o centimă, când doar strălucirea bogățiilor îți arde în ochi iar sufletul e gol ...și pustiit ca un deșert arid

 În perioada aceasta a inimii
îi întreb câstigul, pe parcursul timpului...
ce a semnat ca declarație de moarte
și cât din puls a pus pentru tine deoparte.

                       Din adâncile mele cețuri
văd că am mai ieșit
și nici dureri la orice neâmplinire,
parcă atât de rau nu le-am mai simțit.

Totul datorită prețuirii
luminii,
iubirii,
glasului ce-mi spune
că în sufletu-mi va sta,
iubindul ca pe o ruptă dinrai stea.

Te am 
și bucurie,
și alinare,
și trăire...
iar cât te am 
glas să te rostesc, să te chem
nu-mi va părea rău.

Pas de gheața pe palma fierbinte
te primesc să-mi fii
și eu voi fi zâmbet în răsul tău,
fără altceva să ne dorim!

💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

Niciun comentariu: