❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 27 noiembrie 2016

Tot cu tine în minte,mă găsește dimineața.


Greu îmi este
 Pe lumea asta
 Fără tine,eu a fi
 Să nu pot a fi cu tine
 Și să pot a te iubi!
 De ce?nu vii la mine
 Să nu mă mai chinuiesc
 Și să îmi spui tu mie
 Că tu sincer mă iubești.
 Eu pe tine te iubesc!
 Cum nu am mai iubit
 Tu nu ești om pentru mine
 Ești un înger pe pământ!
 Și de aceea eu te vreau
 Tu să fii în viața mea
 Eu cu drag să te iubesc
 Mereu și pentru totdeauna.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: