❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 24 noiembrie 2016

Sufletu-mi vorbește de tine


💑 Dacă primul lucru  dimineața
e salutul ei înspumat și aromat,
imi amintește dulce și arumat
ca toată desfătarea dragostei nopții
o sorbim îngemănat.

Și tu în gând cu mine te trezești
mereu sufletul meu...
iar dacă chemarea-i tandră
cum sa nu cobor în el?

Sufletu-mi vorbește de tine
"Ti amo per sempre!" îmi spune
și dincolo de întâmplare
tot pe tine te găsesc!

Și sunt geloasă
știind că buzele tale
o sarută întâi pe ea
dar o bună dimineață
nu începe fără tu și eu...și cana de cafea!
💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: