❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 28 noiembrie 2016

Nu profita de bunătatea mea!sunt bun,nu prost.


Sunt bun,sau nu?
 În fața ta,te întreb?
 Fii bună a-mi răspunde
 Că plâng,sunt trist
 Inima  se frânge.
 Cu ce am greșit
 În fața ta,întreb?
 Și nu din răutate
 Tu prost mă crezi
 Așa nu se mai poate.
 Te rog ascultă
 Eu ceea ce îți spun
 Eu te iubesc
 Și așa nu mai îndur.
 Tu sinceră să fii
 Te rog în fața mea
 Că jur că te iubesc
 Îți jur pe viața mea.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: