❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 9 noiembrie 2016

Nu există zi în care să nu plâng...


Nu există zi în care
 Că eu,să nu plâng
 Singur sunt,pe lume
 Nu m-ai pot să îndur.
 Unde ești tu Doamne?
 Atunci când te chem
 Vreau să-mi dai putere
 Și chiar să mă îndemni.
 A merge mai departe
 Să nu mai fiu trist
 Ai grijă doamne de mine
 Că eu nu mai rezist.
 Nu mai rezist a fi singur
 Și trist tot mereu
 Vreau să pot fi fericit!
 Și iubit și eu.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══
 
 

Niciun comentariu: