❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 19 noiembrie 2016

 E momentul să recunosc / speranțele mi le-ampus fără nici un rost / tu, mâna mi-ai întins să mă salvezi / iar eu am apucat brațul...fără să știu că urma să te rănesc.

Problema e că abisul în care cad / e prea profund / oricât să mă ai aproape ți-ai dori/ nu pot ieși


Nu e vina niciunia / că nu te mai pot lega / e boala, e abisul / e greutatea mea...cea care mă trage din mâna ta.

Că te iubesc să nu te îndoiesti.....dar n-am să te mai tin, ar fi egoism / eu sa supraviețuiesc / tu să  sângerezi la nesfârșit.
💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

                           ps Sper să vină ziua când nu mă vei acuza că te-am lăsat, atunci vei avea o soție cu adevărat!!!!!!!!!

Niciun comentariu: