❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 8 noiembrie 2016

Mi-e trist că de ziua ta nu poți fi optimist!


  La mulți ani Iulian, iubirea mea
îți  mulțumesc... 
m-ai învătat să ofer sentimente din inimă
către inima ta!
Tu să mă iubești, omul meu...atât în schimb doresc
Să-mi spuică dragostea există... și e mai frumoasă dacă o trăiesc cu tine
Și chiar să nu-mi spui / eu te iubesc / ca pe a ochilor lumină...deci fii optimist c-am să te întâlnesc!
Și fii atent că-ncep anii maturității
nu-ți cer să fii bogat 
dar îți doresc să ai cât codrul toamna
își scutură coama când gerul a dat
Sănătate să fie / să fii aproape de familie / și-n ochi doar fericire / că vom fi împreună!
💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

Niciun comentariu: