❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 3 noiembrie 2016

Iubirea nu ține, iubirea dispare...fără susținere din inimă, e trecătoare boare!


Poate e doar o stare trecătoare
acum e întuneric, n-am rază de lumină,
vreau să încep o nouă zi...
cu zâmbet și soare în privire

Cameleonii...mulţi mai sunt, ascunși în circuite
dar dimineaţa când se vor trezi,
toți constată ... că cearcăne groase pe pleoape,
au, și-s plouaţi în multe ape...dar nu mă dau învinsă

Norocul de la ei aștept să vină...
 căci umblă prin rețele în haină străină
de aceea  aştept un alt ''mâine'',
fără să mă bată nimeni pe umăr ca pe-o vecină

Sunt viruși cu două fețe...amăgitori să-i primești
ce fac ei...
la  fel ca oamenii...distrug...
tot ce în cale le iese

Dar cin' să fie atât de dușmănos...
iubirea noastră, iubire de poveste să atace
cu ură obosită...
și nelăsându-ne în pace?

Abia mai văd să-ți scriu
acum e întuneric, n-am rază de lumină
și vreau atăt de mult să te revăd,
să-mi aduci soare în privire

Tot îți spun că te iubesc, cât pot...
norii nu câstigă niciodată, cerul tot...
de dorul tău m-am îmbolnăvit și sufăr...
până antivirus voi găsi...și vom fi împreună💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: