❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 21 noiembrie 2016

Iubire ne'mărginită'

   Am cam ajuns la capăt de anotimp 
și te întreb de ce-n relație am ''ruginit'' 
că ne-am promis iubire pe vecie, 
iar ''vecia'' la vorbe s-a cam mărginit. 
Simt şi cum îți frămânți mâinile,
 sub pleoape ochiul tău absent cum priveşte,
cum strigi din rădăcini cuvintele,
dar glasul tău nu le rostește ...
ci mărginit, ca bruma de argint le scrie înferestre
Pe marginea mesei frunze 
într-un timp egal cu descântecul ursitoarelor.
cântă înghețat, de iarnă
despodoborea vrăsmașa a pomilor
Și tu...măcar de vinerea asta neagră să trecem
pe tabla de șah timpul se scurge
și rămânem tot alb și negru
în jocul aceluiaș rege pe teren rece
Am cam ajuns la capăt de anotimp 
și te întreb de ce-n relație am ''ruginit'' 
că ne-am promis iubire pe vecie, 
iar ''vecia'' la vorbe s-a cam mărginit. 
Simt şi cum îți frămânți mâinile,
 sub pleoape ochiul tău absent cum priveşte,
cum strigi din rădăcini cuvintele,
dar glasul tău nu le rostește ...
ci mărginit, ca bruma de argint le scrie în ferestre
Pe marginea mesei frunze 
într-un timp egal cu descântecul ursitoarelor.
cântă rece, de iarnă
despodoborea vrăsmașa a pomilor
Și tu taci...măcar încurajare să îmi dai
că va fi iarăși primăvară
că vom înflori ca florile de mai
iubindu-ne sub raze de soare

💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: