❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Eu sunt aici,tu ești acolo.Unul dintre noi nu se află unde trebuie...Te iubesc!


Unde ești tu draga mea?
 Spunemi tu te rog?
 Fără tine nu pot sta
 Seara nu am somn.
 Mă gândesc neancetat
 Mereu,doar la tine
 Chiar acuma mă gândesc
 Că ai fi lângă mine.
 Și cum eu te sărut
 Apoi te îmbrățișez
 Și îți spun dulce și tandru
 Că eu te iubesc!
 Vreau să vii iubire
 Tu te rog la mine
 Să-ți arat cu adevărat
 Că eu țin la tine.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: