❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 18 noiembrie 2016

DOAMNE ține-mă în mână Ta.


De ce nu ţii?
  Doamne la mine
  De ce nu mă iubeşti
  Eu ţi-am cerut
  Un singur lucru
  Şi vreau să-l împlineşti.
  Te rog Doamne pe tine
  Că tu să mă ajuţi
  M-am săturat, ca eu
  Să fiu nefericit.
  Eu îmi doresc,enorm
  Să pot să fiu cu ea
  Că sincer o iubesc
  Ea este viaţa mea.
  Şi restul vieţii vreau
  Cu ea, eu să-l trăiesc
  Lângă ea, eu vreau
  Să îmbătrânesc.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: