❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 4 noiembrie 2016

Dintotdeauna am iubit dovada supremă a iubirii pomilor pentru frunzele lor...tocmai prin renunțarea spectaculoasă la ele, pentru a putea naște unele noi!


Dacă ai ști
cât încerc să-ti spun
dacă un vis de-al meu ai simți..
nici un strop de tristețe
n-ar mai fi...căci împreună / drum lângă drum,
pe lângă frunzele ce cad râncede / ne-am clădi 💕Iulian

             Dacă ai vrea
să pleci urechea   la dragostea mea
ai auzi rostogolită noaptea
în răsuflare, înflorind ca pomii grei,
și-ai ști tu...                                                          
doar tu cum să mă vrei.

Inima începe să adune cuie....vezi?
haina-mi piaptănă pămăntul...crezi?
dacă mă vrei...acume timp iubire,
să dansăm pomii amor în Fa diez

Să crezi că putem...dacă vrem
să învingem și sorți / și blestem
învăluiți în cețuri, prin mări de sulfine
împreună trecem

══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══
 Dintotdeauna am iubit dovada supremă a iubirii pomilor pentru frunzele lor...tocmai prin renunțarea spectaculoasă la ele, pentru a putea naște unele noi!

Niciun comentariu: