❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 14 noiembrie 2016

Ce mult iubesc a tale lacrimi!

Ochi de ciută dincolo de sălbăticia-mi
poţi să înnozi povestea şi să numeri
câte-ancorări în porturi de tumult
s-au repetat în gând şi câte spuneri
s-au stins în lacrimi dacă nu te-ascult

Și eu ne vad mereu... la pas împreună...
tu un soare... eu  lună...
ne văd fiind pentru totdeauna,
 o viaţă... pe pământ... una.

Tremură vocea ta când mă suni,
vise împreună... să construim,
șoptindu-mi de iubire
și timp de fericire.

Totul  pare infinit...cerul mai boltit
deajuns după atâta timp,
să nu mai vreau nicând
să coborâm cu picioarele pe pământ.

Strigătul meu / "vremea lor...dar a noastră când?"
cel care lacrimi îți smulge infinit
e pentru că mi-am terminat răbdarea
să privesc orizontul gol la zenit!
                                    💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: