❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 29 noiembrie 2016

Că te-am ascuns

Cu palma încremenită aștept
cerul să-și scuture năvodul
de fluturi albi...aștept, tăcută
și-n sufletul meu tremur
Tu știi când plâng înăbuşit
la pieptul tău când vreau să mă ascund
știi că îmi doresc tot să abandonez
și ție toate rănile să-mi încredințez
Că te-am ascuns în buzunarul unui vis, 
nu înseamnă că nu vreau să fiu
şi să te-nsoţesc
pe-orişiunde-ţi porţi pasul
sau dulceaţa, dar ceresc...
💕Iulian
                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

Niciun comentariu: