❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 23 noiembrie 2016

Am nevoie de tine că de aer


Of tu viață blestemată
 Pe mine mă chinuiești
 Tu nu ții deloc la mine
 Nici măcar nu mă iubești.
 De ce? ești tu rea cu mine?
 De ce?tu nu mă iubești?
 M-am săturat de suferința
 Așa nu pot să mai trăiesc.
 Plâng și sufăr în tăcere
 Și nu pot face nimic
 Eu să scap de suferință
 Și să pot fi fericit!
 Alături eu a fii
 De persoana ce o iubesc!
 Soarta să mi-o pot schimba
 Și să fiu alături de ea.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: