❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 31 octombrie 2016

Un atelier fără lumina iubirii, e ca o camera fără geamuri, e ca un artist fără inspirație...Talentul e în zadar!


Renunț la magazin...un atelier fără lumina iubirii, e ca o camera fără geamuri, e ca un artist fără inspirație...Talentul e în zadar!

 Am să prezint în continuare ce creez,
fără să pun un preț, căci nu vânzarea...
nu căutarea acelui nisip mișcator,
 dat de ban...de faimă
oglindește în ochi de om, un alt om...

 Sub solzi de culoare pe vârf de penel
chiar eu sunt,
indiferent de n-am nume în lume...
mă știi tu, mă placi cum sunt și mi-e deajuns!

Icoanele azi le-am dăruit
de veghe să țină rugilor noastre
și poate așa și răspunsul dorit,
va parcurge ușor drumul, printre ale cerului glastre.

Voi munci de două ori
la un gând...
și înainte de a-i atașa culoare,
îmi voi aminti că doar cu iubirea mea, voi fi cine sunt💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══






Niciun comentariu: