❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 29 octombrie 2016

Tristeţe


Tristă este viața mea
  Și așa va fi mereu
  Plânge sufletul în mine
  De dragul zâmbetului tău.
  Ce să fac?eu să nu plâng
  Și să scap de supărare
  Nu mai pot trăi așa
  Inima mea,rău mă doare.
  Mă doare și suferă
  Pentru tine draga mea
  Vino tu te rog,la mine
  Să-ți sărut gurița ta,
  Că îmi ești dragă și știi bine
  Că eu sincer te iubesc!
  Vreau alături tu să îmi fii
  Eu cu drag să te iubesc!
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══
   

Niciun comentariu: