❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 26 octombrie 2016

Plouă și frunzele cad din pomi...


 E toamnă,plouă
  Și frunze cad mereu
  Sufletu îmi e trist
  Eu plâng mereu mereu.
  Te întrebi de ce?
  Dar cred că știi tu bine
  Trist eu sunt și plâng  
  Că tu nu ești langă mine.
  Cum oare să nu fiu trist
  Eu vesel de ce aș fi
  Te rog vino la mine
  Cu drag te voi iubi!
  Căci greu îmi este viată
  Fără iubirea ta
  Te rog vino la mine
  Și nu vei regretă!
  Că mai ales pe mine
  Să fii soția mea
  Și eu voi fi al tău
  Acum și totdeauna.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: