❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 17 octombrie 2016

Nu pot trăi fără tine...


Cu tine în brațe
 Vreau să fiu
 Să pot să te încălzesc
 Încet,ușor și blând
 Să-ți spun că te iubesc!
 Că tu ești viața mea
 Ești inima din pieptul meu
 Pe tine,te iubesc!
 Te voi iubi mereu.
 Nu pot trăi iubito
 Ca tu să fii departe
 Și să aștept să te visez
 Doar în miez de noapte.
 Eu vreau mereu
 Că tu să fii lângă mine
 Să te sărut cu foc
 Că drag îmi e de tine.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: