❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 9 octombrie 2016

Însă te ascunzi în alte tăceri.....



 Să știe lumea întreagă sub cerul azuriu, că tu,
doar tu mă poți privi cum primăvară devin
doar ținându-mă de tine,
iubire cerându-ți din tomatice priviri

Şi dacă uneori nu mai vreau să pot stinge,
un trup ce arde în interior... să simtă tot dorul meu
vreau, să topească trupul tău, izvor de dor
pe frumte să te țin, ca pământul mamă, al meu adevăr

 Adevărat
cu ţine îmi aduc aminte cum se simte fericirea...
cu tine simt
cum e să fii  din nou dorită şi iubită...nu ca o frunză,
ci cum sunt,
când de tăceri nu sunt acoperită
în cautare de lauri cununi

http://sufletlangasuflet.blogspot.com.es/2016/05/inema-este-ca-mareapastreaza.html
💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: