❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 23 octombrie 2016

În suflet și în gând. Sufletul unește ceea ce distanța vrea să desparta!


Pe tine în gând  
   Mereu te am  
   În fiecare zi  
   Real te vreau pe tine  
   Să pot a te iubi!  
   Ai vino ce mai stai  
   Cu drag eu te aștept  
   Să scap de supărare  
   Ce eu o am,în piept.  
   O am în piept,în suflet  
   Și eu nu mai suport.  
   Nu mai suport durerea  
   Ce eu o am în corp
   Cu tine vreau a fi  
   Să împart eu bătranetea.  
   Să uit de supărare
  Să uit ce e tristețea.
   Mereu să fiu cu tine
   În fiecare zi  
   Să pot eu iubito
  Cu drag a te iubi!
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: