❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 12 octombrie 2016

Fi-voi fericită!


De m-aș  topi, să știi c-aș lua
forma unei frunze
un rocvaiv vers aș fi
să îți cad din a codrului umbră
iubită toamnă, al tău univers.

"Când sunt singur și mie frig, atunci am nevoie de tine"


Suntem în trecere
și poate în altă lume,
voi fi ce vrei tu, doar pentu tine
și ploaie  și  frunză,
chiar toamna ta fi-voi, înșirată pe-o frunză

Tu să mă ai,
să nu vrei să trec
și să te las gol,
pom înfrigurat în suflet.

Pe al tău suflet
lacrimă am să mă preling
și fiv-oi fericită
că voi fi cerul tău plângând 💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: