❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 7 octombrie 2016

-Fă nod din inimă și strânge până nu mai iese nici strop de sânge.Atunci o să simți ce înseamnă să iubești!


Tânjesc ochii după tine
 Că mult te mai iubesc!
 Ești femeia ce îmi place
 Pe care o doresc!
 Și vreau să pot mereu
 Să pot să te privesc
 Eu ție să-ți șoptesc
 Ce mult te mai iubesc!
 Tu mie îmi placi enorm
 Îți jur pe viața mea
 Te rog vino la mine
 Să fii soția mea.
 Că nu mai pot trăi
 Departe de tine
 Vino tu te rog
 Alături de mine.
 În brațe să te țin
 Și tu să mă încălzești
 Și să îmi spui și tu
 Că sincer,mă iubești!
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: