❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 15 octombrie 2016

Este toamnă...


 E toamnă și tot plouă
 Cu frunze argintii
 Cu drag eu le privesc
 Și te aștept să vii.
 Te rog vino în grabă
 Și nu m-ai ezita
 Căci singur nu mai pot
 Te vreau în viața mea.
 Că greu îmi este în viață
 Că singur eu să fiu
 Să plâng în miez de noapte
 Și trist mereu să fiu.
 Hai ce mai aștepți?
 De ce nu vii odată
 Să fii soția mea
 Până la sfârșit de viață.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: