❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 7 octombrie 2016

De când desenează iubirea...stele în priviri



7 zile / în formulă completă vin
ce aștept să-mi plătească
o seară de șoapte tandre,
ca un vernisaj de flori
care toarnă doar candoare caldă!

 Meriţi tot ce e mai bun în lumea asta
dar sper să nu mai existe nimeni pe lume
care ar putea să te facă mai fericit decât te fac eu...
știi, când ești cu mine, mi-e bine

 Chiar dacă nu simţi asta acum
vreau odată să simţi şi să te doară
aşa cum mă doare pe mine...
lipsa ta atât de amară

Te iau din fiece apus
chemând iar serile de vară
odată cu speranța tandră
că îmbrățisarea ta să nu dispară

Din ce în ce ne transformăm
iar eu depind tot mai mult de tine
nu e minciună că prietenia pură
                                                                  se transformă în sinceră iubire

Și vreau să te doară întratât, încât
să îmi iei inima din piept
cu sarutarea ta reală,
și să o ții lângă tine caldă
iar bataia-i înaripată să n-o doară

De când desenează iubirea /stele în priviri / te chem mereu să vii, să le vezi / dar tu. doar te miri!

💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: