❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 31 octombrie 2016

Dacă vezi asta să știi că mi-e dor de tine!


Descurajat eu sunt
  Pe lumea asta
  Și așa voi fi mereu
  Mă rog la Dumnezeu
  Să fiu bine și eu.
  Căci poate Domnul
  Îmi va schimba
  Destinul meu
  Căci singur nu mai pot
  Îmi este tare greu.
  Așa de unul singur
  Eu nu pot să mai lupt
  Eu vreau a fi cu tine
  Să fiu fericit!
  Că toți ceilanti
  Să fiu și eu
  Să pot să,mă bucur
  De suferința a scăpa
 Și eu să nu mai sufăr.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: