❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 17 octombrie 2016

Cu-n snop de lacrimi, te plâng / te plâng și te aștept / ca pruncul ce așteaptă pe-a sa mamă...
Ard și doar gândul ne e aproape / dar ne și condamnă / să stam unul de celălalt departe


Şi dacă uneori nu mai pot atinge,
tot dorul meu, de dorul tău
e ca și focul ce mâna-mi frige,
cu durerea că lângă tine... nu sunt eu.

Ceasul meu te cheamă / seară de seară / să  ne pierdem în timp...
Imi știi binele / nu te condamnă / ca vrei noi 2 să fim

O, am defecte amare
nu le vezi  și te iubesc
și nici hotare nu bifezi
de-aceea desparțirea doare

E magie / de la mine până la tine / cuvântul nostru-i boem...
Te visez fericit / cu norocul împlinit / și să mă chemi la tine...mă chemi!
 
💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

Niciun comentariu: