❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 10 octombrie 2016

Cea mai tandră șoaptă de iubire este cea rostită în tăcere


 În toată lumea
am zis odată că te urmez
și de aceea revin
și nu, nu te părăsesc
fără întâi măcar o clipă
brațul să mi-l țin de-al tău,
iar tu, prin tăcere                                         http://sufletlangasuflet.blogspot.ro/2016/04/intr-o-relatie-se-pune-suflet-cat-de.html
să-mi șoptești că mă cerul ești.
O atingere aștept
neapărat pe umărul drept  
șoapta să-mi spună
că spre fericire mă îndrept.

Cea mai tandră privire pe sub geană
poți să-mi arunci,
mreaja doar mă va cuprinde
dacă nu spui nimic

Poți curge limbă
poți să mă scalzi în cuvinte de flori,
șuier de șarpe am să consider
minciuni îndreptate spre zări

Numai acea scânteie
să te pricepi s-o aprinzi
și pașii tăi călca-vor, pe veci
prin nopțile prelungi.

💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: