❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 27 octombrie 2016

Către tine aș vrea să zbor...


De aș putea
 Să zbor spre tine
 Eu  o floare să,îți aduc
 Și să primesc în schimb
 Al tău dulce sărut!
 Să nu mă dezlipesc
 Din ale tale brațe
 Aproapoe să te știu
 Să nu mai fii departe.
 Dar ce să fac iubito?
 Să pot a fi cu tine
 Alături să îți fiu
 Că e greu sau bine.
 Te rog tu să îmi spui
 Te rog iubita mea
 Eu fără tine scumpo
 Viața îmi este grea.
 Nu am cui ai spune
 Durerea,suferința
 Cea ce mă ține în viață
 Ești tu și cu credința.
 De aceea eu mă rog
 Mă rog neîncetat
 Să fiu eu cu tine
 Tu îngerul meu drag!
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══
 

Niciun comentariu: