❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 12 octombrie 2016

Bună dimineața"mă tem să nu pier în neant și nu am să pot să-ți spun ce mult însemni tu pentru mine Să te țin în brațe, să te am și să te doresc.Ești tot ce am pe acest pământ...te iubesc..


Afară este frig și plouă
 Privesc pe geam
 Eu mă gândesc
 Dacă tu ai fi lângă mine
 Să am pe cine să încălzesc
 Dacă a fii tu lângă mine
 Deloc de tine,nu m-aș dezlipi
 Te-aș strânge în brațe bine
 Să pot pe tine,a te încălzi.
 Apoi să te iubesc frumos
 Cum știu eu mai bine
 Un singur lucru îmi doresc
 Să fii acum,tu lângă mine.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: