❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 19 octombrie 2016

Am o tristețe în suflet,o tristețe atât de mare încât fiecare zâmbet doare!


Mă doare în piept
 Inima-
 Mă doare foarte tare
 De plâns și de supărare.
 Cum oare să nu plâng
 Și trist să nu fiu
 Când singur sunt
 Am sufletul pustiu.
 Tu ești acolo,eu aici
 Iar distanța ne desparte
 Pe tine te zăresc
 Doar când visez,în noapte.
 Și vreau,să te văd
 În fiecare zi
 Că eu să nu mai sufăr
 Să pot și eu  zâmbi.
 Și fericit să fiu
 Că sunt lângă tine
 Pentru că asta îmi doresc
 Să fiu lănga tine,să fiu cu tine.
 Atât de mult te iubesc,
 Incât ești viața mea
 Eu pentru tine dragă,
 Mi-aș da și viața!
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: