❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 31 octombrie 2016

Am ceva să-ți măturisesc:Te iubesc!


Să nu te temi dacă altfel ai să mă vezi
mă transform...da,
durerea face pe chip, un altfel de om...
deși în ochi mereu te port
în inimă mă arde al tău dor.

Când lângă tine am să fiu, o dată
cum ne-am propus... un băiat şi o fată,
într-o poveste la fel de ciudată
cu  fluturi în stomac şi gesturi de iubire,
lumea era a lor...demult uitată-n fericire

Acum nu vreau
să iau, să dau
nici anii înapoi, la clipa
timpului te iau!

Căci drumul scris pe chip
e scris cu tine în inimă
și îti datorez seninul
pe fruntea-mi prea străină

💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: