❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 2 octombrie 2016

2.000 de aprecieri...mulțumiri de +10.000!


Am promis că sufletul mi-l dau simțirii
și  tot ce simt, găsesc un mod  să spun 
explicația acestei pânze / este exact în ochiul / în care te descriu.

Toamna, sumt părinți
care-s frunze ce se-apropie de sfârșit
dar încearcă sa înveselească
ochiul meu de nori cotropit.

Aceasta e lumea  nuanțelor...lumea mea,
care te plânge iubite...că nu esti în ea.


La 2000 de likeuri... mulțumim de 10.000
pentru îndrâzneala ce ne-ați dat-o
să ne exprimăm cum simțim
și  să fim...chiar dacă la distanță,
mai mult decât doi străini.

Și prima pânză
ca primul desen,
vi l-am împărtăsit
odată cu primul vis, primul dor
                                   ......primul zbor / dincolo de nori

2 ani de mulțumiri  http://sufletlagasuflet.blospot.ro/
💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

                         

Niciun comentariu: