❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 27 septembrie 2016

Tu mă alinți, tu mă iubești...doar tu știi să mă prețuiești



De când mă știe lumea
că ochii îmi sclipesc
le recunosc în față:
"e pentru că iubesc!!"

               Visez că voi primi speranță
că nu te voi pierde...o dată ce mă vei  lua în brațe!

Tu mă alinți, tu mă dorești,
doar tu știi să mă prețuiești...așa  că de dragostea mea
să nu te îndoiești!

De când mă știe lumea
că din suflet, prin privire vorbesc
le cer deasemenea să tacă
până pe tine te întâlnesc
Știu că dacă buzele-mi găsesc sărutarea ta
de lângă mine...nimeni nu te va lua!

Deși doar vis,
tu mă alinți, tu mă dorești
iar eu, iubirea mea lupt pentru tine...să te îndeplinești!


De când știe lumea
c-am în lume un dor
așept sa fim împreună,
nu ca doi trecători...

Dragostea ta a luminat cele mai întunecate locașuri ale vieții mele!Ești cel mai mare noroc care mi se putea întâmpla!
💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

Niciun comentariu: