❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 11 septembrie 2016

Te-am visat iar ...suspinând


Nici n-ar fi nevoie să-ți mai spun

 😘

te-am visat iar... suspinând...

Iar şi iar... a nu ştiu câtă oară,
te văd în camera ta, singur... stând,
cu părul răvăsit pe fruntea pală
și din când în când... suspinând.

De culoarea nopţii ti-e iar gândul,
cu umeri lăsați, ești că răvăşit de vânt,
privnd în față foaia goală,
neștiind ce să scrii mai  curând.

Şi te-am visat... cum te visez adeseori,
cu braţele unite pe lună implorând,
de ce noi pământeni aștia trecători,
la liman nu ne mai vedem... ieşind.

Distrus şi plângând pe al tău pat,
te cerți cu tine în noapte,
dând vina pe pasul tău că nu a juns
de  mine, muza ta mai aproape

Însemni atât de mult pentru mine...
încât și eu plâng...dar,
te lăs acolo... să revii singur...
și sigur ai să vii ...când doruldorul te va podidi arzând

💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

                         





Niciun comentariu: