❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 24 septembrie 2016

Stai, te iubesc!

 Nimeni nu îmbrățișează apa care nu curge..
nimeni nu poartă  o haină ce-l strânge...
nimeni nu da speranța zorilor nudă / pe noaptea lungă și slută...
nimeni nu gustă amar pelinul / când are în fața vinul...

Să am un drum  de șoim,
pe care să-l învăt să zboare
și nu un cuvânt ce moare...
nu o pasăre călătoare,
în orologiu din inima mea
de pasăre fără aripi

Stai, îți spun
stai, te iubesc
eu pe veci regele meu,
să,mi fii / te încoronez!

Nu mă îndoiesc , că îmbrățișarea ta
rugăciunea ta blândă la Dumnezeu...
și mai-mult-decat-orice-iubirea-ta
în zborul cosmic de fluture ... ne va purta,
mereu unul spre celalt


Și-ți voi fi în cale râu
cu speranță să pun pace-n orice gând
nerenunțănd pentru nimic în lume / la tine,
căci cerul m-ar înghiți fără soare / viața-mi blestemând

💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: