❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 15 septembrie 2016

Să se inventeze zilele surâsului în speranța că imi vei surâde!


Uneori cred că distanţa ta de mine...
... de teamă ţine...nu de noi, ci doar de tine 
de a muntă munții cu zâmbetul pe buze...
dându-ne putere...să mă prefac încerc
dat mă tem si eu...și eu mă tem

Fiecare greşeală pe care am făcut-o...
pentru fiecare moment în care te-am supărat...
ne-a coborât un pas... dar o parte din ele,
ne trag înapoi...pietre de moară au rămas 

Azi m-am simţit singură... pustie.. 
m-am simt golă de tot pe dinăuntru... 
a mai trecut o zi fără rost... 
singurul lucru bun a fost cu munca...
și ea fără nici un folos

În rest nimic deosebit... 
am doar trupul gol... inima seacă... 
până și de lacrimi
după noaptea grea și lungă
în care doar stelele vor să m-audă

💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: