❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 12 septembrie 2016

Mi-e dor de tine.Iubirea mea!


Îmi doresc ca tu și eu
 Noi doi să ne unim
 Împreună noi să fim
 Și mereu să ne iubim!
 Să uităm de supărare
 Și chiar de singurătate
 Eu în brațe să te țin
 Și să nu mai fii departe.
 Visul eu al împlini
 De a fi fericită
 Și să nu treacă secundă
 Să te simți mereu iubită.
 Tu ești,vei fi mereu
 Jumătate inimi mele
 Te iubesc enorm de mult
 Vreau dulceața buzelor tale.
 Atât vreau și îmi doresc
 Eu să-ți fiu alături
 Atunci când sunt cu tine
 Tu mereu să te bucuri.
 Că mă ai lângă tine
 Și că poți să mă iubești
 Eu vreau același lucru
 Doar cu tine să trăiesc!
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══
 

Niciun comentariu: