❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 19 septembrie 2016

Iubirea are pagini nu anotimpuri

  Tu vezi iubire?

 iar e toamnă...

 iar ne îmbracă frigul. iar plouă...

visele înlănțuie-n pânze de paianjen
                                                                               să le împlinim ne cheamă

Numai el, numai tu,
răfrântă  culoare ....între  da și nu
 sunteți în viața mea, calzi ca o adiere de primăvară
când frunza cade, lacrimă amară...
să-mi aduceți iar speranța și surâsul

Picurii de toamnă, vezi iubire?
 picurii condamnă ... sunt lacrimi în neștire
inima-mi să tremure
ca sub a durerii ofilire

 Pe gânduri, pe rânduri
aștept să-mi așterni,
numai îmbrățisări și curaj
fără  lacrimi de dor și  temeri!


Ca în orice  carte...

 flacără să-mi fii

 acum ...

 frunza mucegăită,

 ciulinele din glastră... rodul de-o vară

 al iubirii  noastre...
paginile destinului împreună să le răsfoim
până primăvara iar va veni!
💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: