❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 15 septembrie 2016

Învăt să iubesc prin tine!


Nu vreau
 Să te pierd
 Te rog dragostea mea
 Ești un înger pentru mine
 Mereu vei fi așa.
 Nu mă alunga
 Acum când eu
 Te iubesc mai mult
 Și vreau real
 Să îți rostesc -iubire
 Acest frumos cuvânt.
 Da, recunosc în fața lumii
 Că tu ești viața mea
 Cu tine vreau mereu
 Să împart fericirea.
 Trist să nu mai fiu
 Și doar să iubesc!
 Pe tine... doar pe tine
 Îngerul meu ceresc!
                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: