❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 6 septembrie 2016

În dragoste, nu există frică !


De te abandonezi, atunci iubești
și nu vei fi rânit
căci mâna care te îngrijește...
chiar din umbră
sufletul îl ocrotește cu flori!


Eu ție mă las / și mă iubești......ca o mamă, ca un tată / ba chiar cu toată ființa ta / căci pereche mi-ești.

Altfel sunt / dar altfel totul privesc / nu mă tem de iubirea ta.......tu, îmi ești medicament / al suferinței antidot ceresc


Dacă am fi așa / și în ochii luminii, / nu suntem ciudați... am ieși în lume / chiar dacă am fi criticați!


Tu, oază de fericire
care ai găsit să visezi albastru
să dai teama la o parte...
tu, n-ai să fii de către mine..îndepătrat niciodată

Nu cerem altfel să fim priviți...nu suntem decât oameni...2 oameni îndrăgostiți💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══