❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 4 septembrie 2016

În căutări...



               DACĂ VIAȚAMEA ARE TRISTEȚE, TU, EȘTI FERICIREA MEA!
http://sufletlangasuflet.blogspot.ro/2016/01/daca-viata-mea-are-tristetetu-esti.html

Te chem suflete să-mi vorbești
mereu te chem...să mă liniștești,
să iau încă o bătaie de inimă din parfumul suav / al versului tău,
de iubire mereu

Mă întreb de ți-e bine
unde zborul ai să-ți odihnești
ai uitat de-a mea iubire............care te respiră / depinzând de-ale tale povești,
de ce nu îmi mai vorbești?

󾬏Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══