❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 24 septembrie 2016

Împreună la bine și la greu...


 Nu mai suport,singurătatea
 Te vreau în viața mea
 Să îmi fii soție și iubită
 Pentru totdeauna.
 Când vei citi aceste rânduri
 Să știi că nu glumesc
 Că tot ce scriu acum
 Eu spun ce simt
 Ce îmi doresc.
 Pe tine,da te vreau
 Alături tu să îmi fii
 Să pot să te ating
 Apoi a te iubi.
 Să mă trezesc din somn
 Cafea să pregătesc
 Să te servesc pe tine
 Căci mult te mai iubesc!
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: